PRVNÍ DEN

14.07.2011 09:15

Takže, dneska startuju!

Snad mi tohle zapisování pomůže :) 

Znáte takové ty triky jako...

---->DŘÍV NEŽ NĚCO SNÍŠ, NAPOČÍTEJ V KLIDU DO 100, ONO TĚ TO PŘEJDE

---->PÁR SEKUND V ÚSTECH, NA VĚKY VE STEHNECH

---->PŘECE SE NENECHÁM OVLÁDNOUT TÍM JÍDLEM! JSEM SILNĚJŠÍ!

Tohle to mě motivuje. Tohle mi dodává sílu. Tohle je teď můj život.

Budu krásná, silná a hubená jako ony, a navíc to budu mít pod kontrolou :)

 

Tak, a teď už ten slíbený (a očekávaný) jídelníček

SNÍDANĚ: zatím nic :)

OBĚD: banán a Raffaello (maminka dovezla, chtěla mi udělat radost, tak jsem to před ní spapkala a pak si dala pořádnou dávku Gutalaxu)

VEČEŘE: ovocný salát

 

Nevím, jestli když něco sním, psát k tomu i kalorie. Kdyžtak dejte vědět ju? ;) :)

 

PRVNÍ DEN

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek